E-konsultacje: jak się przygotować

Psychologiczne sesje online wymagają od uczestników relacji terapeutycznej innych przygotowań niż spotkania w gabinecie, aby zapewnić poufność, dyskrecję, poczucie bezpieczeństwa i skupienie na zgłaszanej sprawie. Zamieszczamy tu kilka wskazówek, które pozwolą Ci zadbać o komfort i jakość kontaktu, a w rezultacie bez zakłóceń i w atmosferze zaufania porozmawiać o Twoim problemie. Rozumiemy, że możesz mieć trudności w przygotowaniu się do e-konsultacji w zalecany tutaj sposób. Niech to Cię nie powstrzymuje przed kontaktem z nami. Będziemy wspólnie szukali rozwiązań. Do zobaczenia online!

  1. Postaraj się znaleźć pomieszczenie, w którym nie będą Ci przeszkadzać czynniki zewnętrzne ani inne osoby.
  2. Sprawdź, czy dźwięk i obraz w Twoim urządzeniu działają prawidłowo.
  3. Komputer, laptop, tablet, smartfon ustaw nieruchomo na stabilnym podłożu.
  4. Zadbaj o to, aby kamera była na wysokości linii oczu albo nieco wyżej.
  5. Postaraj się umieścić ekran w pewnej odległości od twarzy, aby uniknąć efektu zbliżenia.
  6. Przyjmij wygodną, stabilną pozycję ciała, najlepiej na siedząco.
  7. Zadbaj o punktualne rozpoczęcie sesji. 

 

Jak się zapisać? Więcej informacji >>

Krótka rozmowa wspierająca online, bez wcześniejszego zapisu – więcej informacji >>