Wszyscy jesteśmy trudnymi klientami – dr hab. Anna Cierpka oraz dr Szymon Chrząstowski o tym, jak działać w sytuacji z trudnym klientem

Polecamy artykuł w najnowszym wydaniu pisma uczelni, w którym dr hab. Anna Cierpka oraz dr Szymon Chrząstowski mówią o tzw. trudnym kliencie w środowisku akademickim i o tym, jak sobie z nim radzić.

„Wszyscy jesteśmy trudnymi klientami. Gada, zadaje serię pytań, awanturuje się, notorycznie się spóźnia, jest niesłowny, wyniosły, niekulturalny, podirytowany albo na siłę śmieszny – trudny klient. W środowisku akademickim może to być każdy. Wykładowca, student, portierka, bibliotekarz, strażnik czy ogrodnik. Jak sobie z nim radzić? Odpowiadają dr hab. Anna Cierpka i dr Szymon Chrząstowski, psycholodzy, którzy wielokrotnie prowadzili szkolenia z zakresu obsługi trudnego klienta.”

POBIERZ >>


Data publikacji: 03 października 2018